Menu

Wsparcie nagrywania rozmów na telefonach z systemem Android

System CloudRecorder wspiera obecnie nagrywanie rozmów telefonicznych wykonywanych na telefonach z systemem Google Android™ w wersji od 4.0 do 8.1. Obsługiwane jest nagrywanie połączeń wykonywanych za pomocą sieci komórkowej.
Działanie opcji nagrywania rozmów wygama kompatybilnego urządzenia. Niektórzy producenci nie zezwolili na działanie tej opcji w niektórych modelach swoich telefonów lub jest ona zależna od regionu na który urządzenie zostało wyprodukowane lub przeznaczone do sprzedaży. Od wersji 9.0 włącznie, system Android nie pozwala na nagrywanie rozmów przez zewnętrzne aplikacje.

Poniżej znajdziesz listę telefonów, na których działanie nagrywania obu rozmówców zostało przetestowane przez nas lub naszych użytkowników.
Z powodu ogromnej ilości urządzeń dostępnych na rynku, twój telefon może się na niej nie znajdować. W takim przypadku prosimy o zainstalowanie aplikacji CloudRecorder i wykonanie testu nagrywania rozmów wg. instrukcji znajdującej się na dole tej strony. Przeprowadzenie testu nie wiąże się z żadnymi kosztami po twojej stronie.

Informacje o kompatybilności urządzenia

Baza przetestowanych urządzeń powiększa się systematycznie i opiera się o testy przeprowadzane wewnętrznie, jak i automatyczne testy przeprowadzane przez naszych użytkowników. Jeżeli posiadany przez ciebie telefon nie jest wymieniony w poniższej tabeli, prosimy o zainstalowanie aplikacji CloudRecorder i przeprowadzenie testu wg. instrukcji automatycznego testowania kompatybilności telefonu z systemem CloudRecorder.

Tabela kompatybilności

W poniższej tabeli znajdują się informacje o modelach telefonów z przetestowaną obsługą nagrywania rozmów. Możliwe opcje kompatybilności:

  • pełne wsparcie - nagrywanie rozmów telefonicznych jest możliwe i przetestowane. Rozmowy wykonane na urządzeniu o takim statusie mogą być nagrane i utrwalone w systemie CloudRecorder.
  • nieznany stan - to urządzenie znajduje się w naszej bazie ale nie posiadamy potwierdzonych informacji o możliwości nagrywania obu rozmówców. Jeżeli posiadasz takie urządzenie, prosimy o wykonanie testu nagrywania.
  • brak wsparcia - niestety, urządzenie o takim statusie nie wspiera dwukierunkowego nagrywania rozmów lub posiada inne ograniczenia z nim związane. System CloudRecorder nie może funkcjonować na nim prawidłowo.

Wpisz nazwę modelu w oknie szukaj by sprawdzić jego kompatybilność. Jeżeli szukanego modelu nie ma w tabeli, oznacza to, że nie posiadamy informacji o możliwości nagrywania połączeń wykonywanych na nim połączeń. Zainstaluj aplikację i przeprowadź automatyczny test nagrywania połączeń.

Producent Model Wersja systemu Android Kompatybilność z systemem CloudRecorder

Przetestuj swoje urządzenie

Twoje urządzenie nie znajduje się na liście? Jeszcze nic straconego! Możesz wykonać automatyczny test nagrywania połączeń z poziomu aplikacji CloudRecorder.

Aby przeprowadzić test:

  • Zainstaluj aplikację CloudRecorder ze strony pobierania
  • Dotknij przycisku "przeprowadź test"
  • Otrzymasz połączenie przychodzące z numeru +48 12 881 14 21, odbierz je i nie mów niczego do mikrofonu twojego urządzenia
  • Połączenie testowe będzie trwało do 6 sekund i zostanie automatycznie zakończone
  • W celu wykrycia najlepszych ustawień jakości, połączenie testowe zostanie powtórzone do 3 razy
  • Po zakończeniu testu zostaniesz poinformowany, czy twój telefon może nagrywać połączenia we właściwy sposób