Menu

Powiązanie telefonu z systemem CloudRecorder

Kompatybilny telefon musi być dodany (powiązany) do założonego konta w systemie CloudRecorder.pl. Jeżeli Twój telefon jest kompatybilny (znajduje się na liście kompatybilnych urządzeń) lub właśnie pozytywnie zakończył się jego test pojawi się ekran z kodem służącym do powiązania telefonu z kontem w systemie. Ekran testu włączy się automatycznie pod warunkiem że będzie włączona sieć Internet.

CloudRecorder Android - podłączanie urządzenia - krok 1

Przy pierwszym logowaniu się do systemu (po udanej rejestracji) nie mamy jeszcze żadnych telefonów oraz połączeń w systemie.

CloudRecorder Android - podłączanie urządzenia - krok 2

Kliknij "Dodaj telefon" aby przejść do okna w którym można podać kod odczytany z telefonu.

CloudRecorder Android - podłączanie urządzenia - krok 3

Podaj kod odczytany z telefonu.

CloudRecorder Android - podłączanie urządzenia - krok 4

Podaj nazwę oraz numer dodawanego telefonu.

CloudRecorder Android - podłączanie urządzenia - krok 5

Zakończenie procedury rejestracji nowego telefonu.

CloudRecorder Android - aplikacja po podłączeniu do konta

Widok ekranu komórki po zalogowaniu. Od tej chwili wszystkie nagrania będą trafiać do systemu i będą gotowe do wyszukiwania i odsłuchania.

Kompatybilność telefonów komórkowych

Niestety, nie każdy telefon komórkowy z systemem Android ma możliwość nagrywania. Niektórzy producenci nie pozwalają na uruchomienie takiej funkcji. Lista telefonów, które zostały przetestowane lub są w fazie testów znajduje się pod adresem https://cloudrecorder.pl/kompatybilne_urzadzenia/.

Jeżeli jesteś przed zakupem odpowiedniego telefonu sprawdź koniecznie który model znajduje się na liście kompatybilności. W razie wątpliwości zainstaluj aplikację telefoniczną u sprzedawcy i wykonaj test kompatybilności. Najbardziej niezawodne marki, które wspierają nagrywanie to SAMSUNG lub SONY i w pierwszej kolejności radzimy zwrócić na nie uwagę. Natomiast nie mamy na razie pozytywnych doświadczeń z Huawei oraz HTC. Wiele telefonów nagrywa tylko jedną stronę rozmowy. Takie telefony uznajemy jako niekompatybilne.

Jeżeli Twój telefon nie znajduje się na tej liście lub jego kompatybilność jest jeszcze do końca nie zweryfikowana, przy pierwszym uruchomieniu aplikacja na telefonie poprosi o przeprowadzenie testu kompatybilności.

Test kompatybilności polega na automatycznej próbie wykrycia najlepszych ustawień przy których nagrywanie będzie możliwe. System CloudRecorder zadzwoni na Twój telefon i postara się nagrać połączenia przychodzące. W słuchawce podczas połączenia będzie słychać charakterystyczny, ciągły dźwięk. System sprawdza wiele ustawień nagrywania, w związku z tym, połączeń przychodzących może być kilka. Prosimy wszystkie odbierać i samemu ich nie rozłączać. Odrzucenie bądź rozłączenie któregoś połączenia spowoduje przerwanie testu. Podczas testu prosimy o zachowanie ciszy, gdyż dodatkowe odgłosy mogą zakłócić jego przebieg. Po zakończonym teście aplikacja na telefonie poinformuje o jego wyniku. Jeżeli znajdzie prawidłowe, działające ustawienia nasz telefon będzie się nadawał do prawidłowego nagrywania rozmów telefonicznych.